Najczęściej zadawane pytania

Problemy z logowaniem i rejestracją

Dlaczego nie mogę się zalogować?
Powodów może być kilka. Po pierwsze: Czy w ogóle zarejestrowałeś się na tym forum? Jeżeli nie, to musisz wiedzieć, że rejestracja jest konieczna, aby móc się logować. A jeżeli się zarejestrowałeś i mimo to nie możesz się zalogować, to upewnij się, że Twoja nazwa użytkownika i Twoje hasło są prawidłowe. Jeżeli są, to skontaktuj się z administratorem forum, żeby upewnić się, że nie zostałeś zbanowany. Jest też możliwe, że problem powoduje błędna konfiguracja forum.
Góra

Dlaczego w ogóle muszę się rejestrować?
Możliwe, że nie musisz, to od administratora forum zależy, czy aby pisać wiadomości konieczna jest rejestracja. Jednakże rejestracja da Ci dostęp do dodatkowych możliwości niedostępnych dla gości, takich jak własny avatar, wysyłanie prywatnych wiadomości i e-maili do innych użytkowników, należenie do grup użytkowników itp. Rejestracja zajmuje tylko chwilę, więc jest zalecane, abyś ją wykonał.
Góra

Dlaczego jestem automatycznie wylogowywany?
Jeżeli nie zaznaczysz opcji Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie w czasie logowania, forum zachowa informację o tym, że jesteś zalogowany tylko przez ustawiony przez administratora czas. To zapobiega przejęciu dostępu do Twojego konta przez kogoś innego. Aby pozostać zalogowanym, zaznacz opcję „Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie” podczas logowania się. Jest to stanowczo niezalecane, jeżeli korzystasz z forum ze współdzielonego z kimś komputera, np. w bibliotece, kawiarence internetowej, sali komputerowej w szkole / na uczelni itp. Jeżeli nie widzisz tej opcji, to oznacza to, że administrator zablokował tę funkcję.
Góra

W jaki sposób mogę zapobiec wyświetlaniu mojej nazwy użytkownika na liście użytkowników przeglądających forum?
W swoim panelu użytkownika, w „Ustawieniach forum”, znajdziesz opcję Nie pokazuj, że jestem online. Włącz tę opcję i Twoja nazwa użytkownika będzie wyświetlana tylko dla administratorów, moderatorów i Ciebie. Będziesz liczony jako ukryty użytkownik.
Góra

Zapomniałem hasła!
Nie panikuj! Twoje hasło wprawdzie nie może zostać odzyskane, ale bez problemu może zostać zresetowane. Przejdź na stronę logowania i kliknij na link Zapomniałem hasła. Postępuj zgodnie z instrukcjami, a prawdopodobnie niedługo znów będziesz mógł się zalogować.
Góra

Zarejestrowałem się, ale nie mogę się zalogować!
Po pierwsze, sprawdź, czy wpisujesz prawidłową nazwę użytkownika i hasło. Jeśli tak, to nastąpiła jedna z tych dwóch rzeczy: Jeśli COPPA jest włączone, a Ty poinformowałeś skrypt w czasie rejestracji, że masz mniej niż 13 lat, to będziesz musiał wykonać instrukcje wysłane na Twój adres e-mail. Niektóre fora wymagają też, żeby nowe rejestracje były aktywowane przez Ciebie albo przez administratora, zanim będziesz mógł się zalogować; informacja o tym została wyświetlona podczas rejestracji. Jeżeli został do Ciebie wysłany e-mail, postępuj zgodnie z instrukcjami w nim zawartymi. Jeżeli nie otrzymałeś/aś żadnego e-maila, prawdopodobnie podałeś/aś nieprawidłowy adres e-mail lub e-mail został zaklasyfikowany jako spam przez filtr antyspamowy. Jeśli jesteś pewny/a, że podany przez Ciebie adres e-mail jest prawidłowy, spróbuj skontaktować się z administratorem.
Góra

Zarejestrowałem się jakiś czas temu, ale nie mogę się teraz zalogować!?!
Możliwe, że administrator deaktywował lub usunął Twoje konto z jakiegoś powodu. Wiele forów systematycznie usuwa użytkowników, którzy nic nie pisali przez dłuższy czas, żeby zmniejszyć wielkość bazy danych. Jeżeli to nastąpiło, spróbuj zarejestrować się jeszcze raz i być bardziej zaangażowanym w dyskusje.
Góra

Czym jest COPPA?
COPPA, albo Child Online Privacy and Protection Act of 1998, to obowiązujące w Stanach Zjednoczonych prawo, wymagające, aby strony internetowe mogące potencjalnie zbierać informacje od ludzi mających mniej niż 13 lat, miały piśmienną zgodę rodziców lub prawnych opiekunów na zbieranie informacji prywatnych od osoby mającej mniej niż 13 lat. Jeżeli nie jesteś pewny/a, czy to dotyczy Ciebie jako kogoś próbującego zarejestrować się na stronie WWW, skontaktuj się z prawnikiem.
Góra

Dlaczego nie mogę się zarejestrować?
Możliwe jest, że właściciel strony zbanował Twój adres IP lub zabronił nazwy użytkownika, którą próbujesz zarejestrować. Właściciel strony mógł też zablokować rejestracje, skontaktuj się z nim, żeby dowiedzieć się więcej na ten temat.
Góra

Co robi funkcja „Usuń ciasteczka”?
Funkcja „Usuń ciasteczka” usuwa wszystkie ciasteczka utworzone przez skrypt phpBB, które powodują, że jesteś nadal zalogowany na forum. Dostarczają one również funkcji takich jak pamiętanie co przeczytałeś, a czego nie, jeżeli zostały one włączone przez administratora forum. Jeżeli masz problemy z (wy)logowaniem się, usunięcie ciasteczek może pomóc.
Góra

Preferencje i ustawienia użytkowników

Jak zmienić moje ustawienia?
Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem, wszystkie Twoje ustawienia są zapisywane w bazie danych forum. Żeby je zmienić, zajrzyj do swojego panelu użytkownika; link zazwyczaj znajduje się na górze stron forum. Ten panel pozwoli Ci zmienić swoje ustawienia i preferencje.
Góra

Czasy wyświetlane na forum są nieprawidłowe!
Możliwe, że wyświetlany czas pochodzi z innej strefy czasowej niż ta, w której się znajdujesz. Jeżeli właśnie to jest problemem, przejdź do swojego panelu użytkownika i zmień swoją strefę czasową, aby zgadzała się z Twoim położeniem, np. w Europie Centralnej wybierz Środkowoeuropejski Czas Standardowy. Weź pod uwagę, że zmiana strefy czasowej, tak jak większości ustawień, może zostać wykonana tylko przez zarejestrowanych użytkowników. Jeżeli nie jesteś zarejestrowany, to teraz jest dobry moment na to, żeby się zarejestrować.
Góra

Zmieniłem strefę czasową, a wyświetlany czas nadal jest zły!
Jeżeli jesteś pewny/a, że ustawiłeś/aś strefę czasową i czas letni/DST prawidłowo, a czas nadal jest wyświetlany nieprawidłowo, to znaczy, że czas serwera jest nieprawidłowy. Poinformuj o tym administratora, aby naprawił problem.
Góra

My language is not in the list!
Either the administrator has not installed your language or nobody has translated this board into your language. Try asking the board administrator if they can install the language pack you need. If the language pack does not exist, feel free to create a new translation. More information can be found at the phpBB website (see link at the bottom of board pages).
Góra

Jak mogę wyświetlić obrazek przy mojej nazwie użytkownika?
Istnieją dwa rodzaje obrazków wyświetlanych (zazwyczaj) przy nazwie użytkownika w czasie przeglądania postów. Jeden z nich to obrazki związane z rangą użytkownika, zazwyczaj w formie gwiazdek, bloczków czy kropek, pokazujących jak dużo postów użytkownik napisał lub jaki jest status użytkownika na forum. Drugi, zazwyczaj większy obrazek, jest znany jako avatar i jest unikalny dla każdego użytkownika. Możesz go ustawić w panelu użytkownika, pod warunkiem, że administrator forum włączył funkcje avatarów, a Ty masz wystarczające uprawnienia. Jeżeli nie masz możliwości używania avatarów, skontaktuj się z administratorem i zapytaj, czym to jest spowodowane.
Góra

Co to jest ranga i jak mogę ją zmienić?
Rangi, wyświetlane pod nazwami użytkowników, oznaczają zazwyczaj ile postów ten użytkownik napisał lub jaki ma status na forum, np. moderator czy administrator. Ogólnie to nie możesz tak po prostu zmienić wyglądu żadnych rang na forum, ponieważ ustawia je administrator forum. Nie pisz postów tylko po to, żeby zwiększyć swój licznik postów i przez to swoją rangę. Większość forów nie toleruje takich działań i moderator lub administrator po prostu obniży Twój licznik postów albo przyzna Ci ostrzeżenie.
Góra

Gdy próbuję wysłać wiadomość e-mail do użytkownika, forum każe mi się zalogować. Dlaczego?
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą wysyłać e-maile do innych użytkowników przez wbudowany formularz wysyłania e-maili i to tylko wtedy, jeżeli administrator włączył tę funkcję. Ma to zabezpieczać przed nieprawidłowym używaniem systemu e-maili przez anonimowych użytkowników.
Góra

Problemy z pisaniem

Jak utworzyć nowy wątek na forum?
Aby utworzyć nowy wątek, kliknij na właściwy przycisk przy wyświetlaniu wybranego działu forum. Możliwe, że przed utworzeniem wątku będziesz musiał się zarejestrować. Lista Twoich uprawnień w każdym dziale jest wyświetlana pod listą wątków. Przykłady: Możesz tworzyć nowy wątek, Możesz głosować w ankietach itp.
Góra

Jak edytować lub usunąć post?
Jeśli nie jesteś administratorem lub moderator forum, możesz edytować i usuwać tylko swoje posty i to tylko wtedy, jeżeli administrator w ten sposób ustawił uprawnienia. Możesz edytować post klikając na przycisk „edytuj” przy wybranym poście, czasami tylko przez pewien czas po jego napisaniu. Jeżeli ktoś już odpowiedział na ten post, pod Twoim postem pojawi się informacja, ile razy go edytowałeś i kiedy zrobiłeś to ostatni raz. Informacja ta wyświetli się tylko wtedy, jeśli ktoś odpowiedział; nie pojawi się jeśli moderator lub administrator edytował post, choć oni mogą zostawić notatkę z informacją dlaczego go edytowali. Zauważ, że zwykli użytkownicy nie mogą usuwać postów, gdy ktoś już na nie odpowiedział.
Góra

Jak dodawać podpis do moich postów?
Aby umieścić podpis pod swoim postem, musisz najpierw utworzyć go w panelu użytkownika. Gdy już to zrobisz, możesz zaznaczyć pole Dołącz podpis w formularzu pisania posta, aby dołączyć podpis do niego. Możesz również dodawać podpis domyślnie do wszystkich Twoich postów, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w panelu użytkownika. Kiedy to zrobisz, będziesz mógł nadal decydować o nie dołączeniu go do pojedynczych postów poprzez odznaczanie wspomnianego wcześniej pola w formularzu pisania posta.
Góra

Jak utworzyć ankietę?
Kiedy tworzysz nowy wątek lub edytujesz pierwszy post już istniejącego, kliknij zakładkę „Tworzenie ankiety” znajdującą się poniżej głównego formularza; jeśli nie widzisz jej, to znaczy, że nie masz odpowiednich uprawnień, by tworzyć ankiety. Wprowadź tytuł i co najmniej dwie opcje do odpowiednich pól, upewniając się, że każda opcja znajduje się w osobnej linii w polu tekstowym. Możesz również ustalić liczbę opcji, które użytkownik może wybrać w ankiecie, czas trwania ankiety wyrażony w dniach (0 oznacza brak limitu) i w końcu zadecydować, czy użytkownicy mogą zmieniać swoje głosy.
Góra

Dlaczego nie mogę wybrać więcej opcji?
Limit opcji w ankiecie jest ustalany przez administratora forum. Jeśli sądzisz, że potrzebujesz wstawić więcej opcji niż pozwala na to limit, skontaktuj się z administratorem.
Góra

Jak wyedytować lub usunąć ankietę?
Podobnie jak posty, ankiety mogą być edytowane tylko przez ich autorów, moderatorów lub administratorów. Aby edytować ankietę, przejdź do edycji pierwszego posta w wątku, z którym zawsze związana jest ankieta. Jeśli nikt jeszcze nie głosował w ankiecie, jej autor może usunąć ankietę lub edytować jej opcje. Jednakże, jeśli w ankiecie już głosowano, jedynie moderatorzy i administratorzy mogą ją edytować lub usunąć. To zapobiega modyfikowaniu ankiety, kiedy ta już trwa.
Góra

Dlaczego nie mam dostępu do działu?
Niektóre działy mogą być dostępne dla określonych grup lub użytkowników. Aby przeglądać, czytać, pisać w nich lub wykonywać inne operacje, potrzebujesz odpowiednich uprawnień. Skontaktuj się z moderatorem lub administratorem forum, by je uzyskać.
Góra

Dlaczego nie mogę dodawać załączników?
Uprawnienia dotyczące załączników mogą być przyznawane dla każdego działu, dla każdej grupy i dla każdego użytkownika. Administrator forum mógł nie zezwolić na dołączanie ich w dziale, w którym piszesz lub przyznać uprawnienia jedynie niektórym grupom. Jeśli nie rozumiesz, dlaczego nie możesz ich dołączać, skontaktuj się z administratorem forum.
Góra

Dlaczego otrzymałem ostrzeżenie?
Każdy administrator ma swoje zasady na forum. Jeśli je złamałeś, mogłeś zostać ukarany ostrzeżeniem. Zauważ, że jest to decyzja administratora i phpBB Group nie ma nic wspólnego z ostrzeżeniami na forum. Skontaktuj się z administratorem forum, jeśli nie wiesz, dlaczego otrzymałeś ostrzeżenie.
Góra

Jak mogę zgłosić posty moderatorowi?
Jeśli administrator na to zezwolił, powinieneś widzieć odpowiednią ikonkę obok postu, który chcesz zgłosić. Kliknięcie jej przeniesie Cię do kolejnych kroków, które są niezbędne do zgłoszenia wiadomości.
Góra

Do czego służy przycisk „Zapisz” w widoku tworzenia wątku?
Ta opcja pozwala Ci zapisywać kopie robocze Twoich wątków, które mogą być dokończone i umieszczone na forum w przyszłości. By powrócić do kopii roboczej, odwiedź swój panel użytkownika.
Góra

Dlaczego mój post musi być zaakceptowany?
Administrator forum mógł zadecydować, że posty w danym dziale wymagają przeglądnięcia przed publikacją. Jest również możliwe, że administrator umieścił Cię w grupie, której posty muszą być zaakceptowane przed znalezieniem się na forum. Skontaktuj się z administratorem, by uzyskać dalsze szczegóły.
Góra

Jak mogę przesunąć swój wątek w górę?
Klikając w link „Przesuń wątek w górę” w widoku wątku, możesz odkopać go na samą górę pierwszej strony działu. Jednakże, jeśli nie widzisz takiego linku, oznacza to, że funkcja ta mogła zostać wyłączona lub wymagany czas między dwoma użyciami tej opcji jeszcze nie minął. Innym sposobem na odkopanie wątku jest dopisanie w nim posta, trzymaj się jednak zasad robiąc to.
Góra

Formatowanie i rodzaje wątków

Czym są ogłoszenia globalne?
Ogłoszenia globalne zawierają istotne informacje, z którymi trzeba się niezwłocznie zapoznać. Wyświetlają się w każdym dziale na szczycie listy wątków oraz w Twoim panelu użytkownika. Uprawnienia do tworzenia ogłoszeń globalnych nadaje administrator.
Góra

Czym są ogłoszenia?
Ogłoszenia często zawierają ważne informacje dotyczące działu, w którym się znajdują, i powinieneś/powinnaś zapoznać się z nimi przed skorzystaniem z tego działu. Znajdują się na każdej stronie, na szczycie listy wątków, w dziale, w którym zostały umieszczone. Podobnie jak w przypadku ogłoszeń globalnych, uprawnienia do tworzenia ogłoszeń nadaje administrator.
Góra

Czym są wątki przyklejone?
Wątki przyklejone wyświetlają się pod ogłoszeniami i tylko na pierwszej stronie działu, w którym zostały utworzone. Zawierają przydatne informacje, które nie powinny zagubić się w natłoku innych wątków. Podobnie jak w przypadku ogłoszeń oraz ogłoszeń globalnych, uprawnienia do tworzenia wątków przyklejonych nadaje administrator.
Góra

Prywatne wiadomości

Nie mogę wysyłać prywatnych wiadomości!
Są trzy powody, dla których nie możesz wysyłać prywatnych wiadomości: nie jesteś zarejestrowany i/lub zalogowany, administrator forum wyłączył prywatne wiadomości dla całego forum lub uniemożliwił wysyłanie prywatnych wiadomości tylko Tobie. Po więcej informacji skontaktuj się z administratorem forum.
Góra

Moje wiadomości trafiają do folderu „Do wysłania”. Dlaczego?
W folderze „Do wysłania” znajdują się wiadomości, które nie zostały jeszcze odczytane przez odbiorcę.
Góra

Dostaję niechciane prywatne wiadomości!
Możesz zablokować wybranemu użytkownikowi wysyłanie do Ciebie prywatnych wiadomości poprzez użycie reguł wiadomości dostępnych w panelu użytkownika. Jeżeli otrzymywane wiadomości są obelżywe, poinformuj o tym administratora forum, który ma możliwość zablokowania danemu użytkownikowi opcji wysyłania prywatnych wiadomości.
Góra

Otrzymałem spam lub obraźliwy e-mail od użytkownika forum!
Przykro nam z tego powodu. Szczegóły wiadomości e-mail dają możliwość sprawdzenia i odnalezienia użytkowników, którzy wysyłają takie wiadomości, dlatego przekaż administratorowi forum pełną kopię otrzymanej wiadomości. Bardzo ważny jest nagłówek, który zawiera informacje o użytkowniku, który wysłał wiadomość. Wówczas administrator forum będzie mógł podjąć odpowiednie działania.
Góra

Załączniki

Jakie załączniki są dozwolone na tym forum?
Administrator forum może umożliwić lub zablokować dodawanie wybranych typów załączników. Jeżeli nie jesteś pewny/a, czy dany typ załącznika można załadować na forum, skontaktuj się z administratorem.
Góra

Jak znaleźć wszystkie dodane przeze mnie załączniki?
Listę wszystkich dodanych przez siebie załączników znajdziesz w panelu użytkownika, przechodząc do sekcji załączników.
Góra

Sprawy phpBB3

Kto napisał ten skrypt?
Ten skrypt (w jego niezmodyfikowanej formie) został utworzony, opublikowany i jest własnością phpBB Group. Jest wydawany na licencji GNU General Public License i może być wolno (w sensie wolności, a nie prędkości) rozpowszechniany. Kliknij na link, aby dowiedzieć się więcej.
Góra

Dlaczego funkcja X nie jest dostępna?
Ten skrypt został utworzony i jest własnością phpBB Group. Jeżeli uważasz, że brakuje w nim jakiejś funkcji, odwiedź stronę www.phpbb.com i sprawdź, co phpBB Group ma do powiedzenia na ten temat. Nie wysyłaj zgłoszeń funkcji na forum na phpbb.com, phpBB Group używa SourceForge do zarządzania nowymi funkcjami. Przejrzyj forum i sprawdź jakie jest, jeśli w ogóle jest, nasze stanowisko na ten temat i podążaj za wskazówkami podanymi tutaj.
Góra

Regulamin forum

KSIĘGA PIERWSZA - przepisy wstępne
Art. 1. Niniejszy regulamin reguluje warunki i sposób użytkowania forum przez jego użytkowników. 
Art. 2. Treść regulaminu może ulec zmianie.
	§ 1. Za treść regulaminu odpowiadają administratorzy i moderatorzy forum klanu Blitzkrieg.
	§ 2. Przepisy zawarte w regulaminie mogą ulec zmianie po wcześniejszym zapoznaniu się z ich treścią przez 
	administratorów forum oraz zaakceptowaniu przez nich niniejszych zmian.
	§ 3. Zmiany treści regulaminu mogą zgłaszać wszyscy użytkownicy forum.
	§ 4. Od chwili zaakceptowania zmian administratorzy i moderatorzy zobowiązani są, by w ciągu 7 dni 
	poinformować wszystkich użytkowników o zmianach, które wejdą w życie po upływie tego okresu, 
	a przepisy w nich zawarte będą egzekwowane na równi ze starszymi treściami.
	§ 5. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do poinformowania o wprowadzonych zmianach 
	na forum za pomocą wiadomości ogólnej, opublikowanej w odpowiednim, ogólnodostępnym dziale na forum.
Art. 3. Treść regulaminu forum jest ogólnodostępna dla wszystkich użytkowników.
	§ 1. Każdy użytkownik ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu Forum Klanu Blitzkrieg.
	§ 2. Administratorzy i moderatorzy zobowiązani są do udostępnienia treści regulaminu wszystkim użytkownikom forum.
	§ 3. Każdorazowe, czynne korzystanie z forum jest równoznaczne z akceptacją treści regulaminu. 
	Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do egzekwowania przepisów niezależnie od tego, czy użytkownik 
	naruszający zasady użytkowania forum zapoznał się z regulaminem, czy też nie.
Góra

KSIĘGA DRUGA - przepisy dotyczące treści
Art. 4. Na oficjalnym forum klanu Blitzkrieg obowiązuje język polski.
	§ 1. Dopuszcza się stosowanie zapożyczeń.
	§ 2. Dopuszcza się stosowanie innego języka z jednoczesnym udostępnieniem tłumaczenia danej treści na język polski.
Art. 5. Forum skierowane jest do wszystkich jego użytkowników.
	§ 1. Wypowiedzi umieszczane na forum powinny być napisane w prosty, jasny sposób, aby każdy użytkownik mógł zrozumieć ich treść.
	§ 2. Zabrania się umieszczania treści obraźliwych lub zniesławiających względem innych, a w szczególności:
	- skierowanych do innych użytkowników forum;
	- skierowanych do grup wyznaniowych, mniejszości rasowych, seksualnych etc.
	- publikowania wiadomości prywatnych bez zgody rozmówcy/rozmówców;
	§ 3. Zabrania się umieszczania treści wulgarnych:
	- treści z użyciem wulgarnego języka;
	- treści pornograficznych;
	- treści drastycznych i związanych z przemocą;
	§ 4. Zabrania się uprawiania i propagowania piractwa:
	- łamania praw autorskich lub przepisywania ich osobom, którym one nie przysługują;
	- udostępniania informacji, które pomogą w łamaniu powyższego przepisu;
	§ 5. Zabrania się umieszczania treści niezgodnych z polskim prawem, przez co rozumie się:
	- udostępnianie informacji pozwalających na zdobycie zabronionych w Polsce substancji;
	- udostępnianie informacji pozwalających dokonać oszustwa i innych przestępstw;
	- "stalking";
	- umieszczania linków do stron/plików mogących uszkodzić działanie komputera i sprzętu z nim powiązanego;
	§ 6. Zabrania się umieszczania reklam, w szczególności reklam dotyczących innych serwerów lub klanów związanych z grą 
	Wolfenstein Enemy Territory.
	- dopuszcza się reklamy związane z akcjami charytatywnymi, a także reklamy wcześniej uzgodnione z administratorami forum;
	§ 7. Powyższe ustalenia dotyczą wszystkich treści werbalnych i pozawerbalnych znajdujących się na forum klanu Blitzkrieg, 
	przez co rozumie się:
	- wypowiedzi użytkownika na forum oraz treści związane z jego kontem (nazwa użytkownika, avatar, podpis, etc.)
	- podawane przez użytkownika odnośniki do innych stron WWW oraz inne sposoby kierowania pozostałych użytkowników 
	  forum do innych miejsc w sieci;
Art. 6. Tematy wątków oraz ich treść powinny być skonkretyzowane, ściśle ze sobą powiązane. Ponadto temat powinien być złożony, 
	aby lepiej sugerował treść wątku.
Art. 7. Forum służy do informowania użytkowników forum, a także graczy korzystających z serwera klanu Blitzkrieg o zmianach 
	na nich wprowadzanych. Ponadto służy do budowania i utrwalania relacji między użytkownikami forum, 
	którzy związani są z klanem Blitzkrieg.
Art. 8. Użytkownicy forum zobowiązani są do aktywnego uczestniczenia w jego działaniu, przez co rozumie się:
	- czytanie i ewentualne odpowiadanie na nowe wypowiedzi pojawiające się na forum;
	- kreatywne, zwięzłe treści dotyczące danego tematu;
	- tworzenie wątków w odpowiednich działach na forum;
	- branie udziału w życiu forum przynajmniej raz na miesiąc;
	- unikanie tworzenia wątków niczego nie wnoszących do wypowiedzi typu "lol", "jestem na nie", "zgadzam się z przedmówcą" etc.
Góra

KSIĘGA TRZECIA - przepisy dotyczące formy
Art. 9. Użytkownicy powinni unikać zakładania wątków dotyczących tematów, 
	które były już poruszane w innych działach na forum, przez co rozumie się:
	- SPAM;
	- tworzenie nowego wątku, który dotyczy tematu już poruszanego w tym samym dziale na forum;
	- tworzenie nowego wątku, który dotyczy tematu już poruszanego w innym dziale na forum;
Art. 10. Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta na forum.
Art. 11. Zabrania się umieszczania dwóch wątków następujących po sobie przez jednego użytkownika forum.
	§ 1. Jeżeli użytkownik już wypowiedział się w danym temacie i chciałby coś dodać, wówczas jest zobowiązany do 
	edytowania swojego ostatniego posta, a nie umieszczania pod nim drugiego.
Art. 12. Użytkownicy powinni unikać nadużywania nietypowych znaków, w tym:
	- wypowiedzi z włączonym klawiszem "Caps Lock";
	- wypowiedzi złożonych z pisma ideograficznego bez udostępnionego tłumaczenia;
	- innych znaków zakłócających czytelność wypowiedzi, w tym również nadużywania 'emoticon';
Art. 13. Treści prywatne powinny być przekazywane w formie wiadomości prywatnych, a nie ogólnodostępnych wątków na forum.
Góra

KSIĘGA CZWARTA - prawa użytkowników forum
Art. 14. Każdy z użytkowników ma prawo do tworzenia tematów, wątków zgodnych z treścią regulaminu forum.
Art. 15. Każdy z użytkowników ma prawo do poczucia bezpieczeństwa i prywatności, przez co rozumie się:
	- zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom forum poprzez kontrole wszystkich działów przez administratorów i moderatorów;
	- stosowanie ograniczeń i kar przez administratorów i/lub moderatorów wobec użytkowników łamiących regulamin;
	- umożliwienie użytkownikom forum stosowania wiadomości prywatnych;
	- w wyjątkowych sytuacjach umożliwienie rozwiązywania problemów między użytkownikiem, a administratorem/moderatorem poprzez 
	  wiadomości prywatne bez udostępniania dotkliwych, poufnych informacji pozostałym użytkownikom forum;
Art. 16. Każdy z użytkowników ma prawo do wyrażania swoich opinii na forum w sposób zgodny z regulaminem, w tym:
	- wyrażanie zdania na temat działania forum/serwera klanu Blitzkrieg;
	- dokonywania oceny działania forum/serwera klanu Blitzkrieg oraz pracy osób z nimi powiązanych w sposób obiektywny i sumienny;
	- proponowania administratorom/moderatorom nowych rozwiązań mających na celu ulepszenie działania forum/serwera klanu Blitzkrieg;
	- zbierania informacji do celów osobistych po uprzednim skontaktowaniu się z administratorami (np. zbieranie informacji mogących 
	  pomóc w pisaniu pracy licencjackiej, etc.)
Art. 17. Każdy z użytkowników ma prawo do uzyskania wyższej rangi na forum, jeżeli spełni wymagania wyznaczone przez 
	administratorów i wyrażą oni zgodę na dokonanie tego typu awansu. (np. BK Rekrut, V.I.P., moderator globalny, etc.)
Art. 18. Administratorzy i moderatorzy mają prawo zapoznać się z treścią każdej wypowiedzi publikowanej na łamach forum.
Art. 19. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do zmiany/usunięcia wątków łamiących regulamin forum.
Art. 20. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do ostrzegania i blokowania użytkowników łamiących regulamin forum zgodnie z Art. 3 §3.
Art. 21. Administratorzy i moderatorzy mają prawo do zmiany/usuwania/dodawania nowych przepisów zawartych w regulaminie forum.
Góra

KSIĘGA PIĄTA - obowiązki użytkowników forum
Art. 22. Każdy z użytkowników forum jest zobowiązany do przestrzegania regulaminu forum.
	§ 1. Brak znajomości regulaminu nie zwalnia od ponoszenia konsekwencji związanych z łamaniem przepisów.
Art. 23. Administratorzy i moderatorzy mają obowiązek poinformować użytkowników o zmianach w regulaminie.
	§ 1. Okres przejściowy trwa 7 dni, w tym czasie administracja jest zobowiązana do powiadomienia użytkowników o zmianach, 
	które nastąpią po upływie okresu przejściowego.
	§ 2. Po upłynięciu okresu przejściowego zmiany wchodzą w życie na mocy Art.23 i są tak samo egzekwowane jak przepisy, 
	które obowiązywały do tej pory.
	§ 3. Zmiana/usunięcie przepisu, na mocy którego użytkownik został ostrzeżony/zablokowany nie zwalnia go z ponoszenia 
	odpowiedzialności po aktualizacji regulaminu. Tylko administrator może zwolnić ukaranego użytkownika z odbywanej przez niego kary.
Art. 24. Każdy z użytkowników ma obowiązek czynnie brać udział w życiu forum, przez to rozumie się:
	- śledzenie wątków;
	- przynajmniej jeden raz na miesiąc dokonanie analizy dowolnego wątku i dodanie do niego własnej, wyczerpującej wypowiedzi;
	- zapoznawanie się z aktualizacjami regulaminu forum;
Art. 25. Każdy z użytkowników forum ma obowiązek szanować decyzję moderatorów/administratorów.
Art. 26. Administratorzy i moderatorzy mają obowiązek zapewnić użytkownikom bezpieczną, przyjazną atmosferę.
Art. 27. Administratorzy i moderatorzy są zobowiązani do pilnowania porządku, w tym:
	- śledzenia wszystkich wątków pojawiających się na forum;
	- zmiany lub usuwania wątków łamiących regulamin;
	- ostrzegania lub blokowania użytkowników łamiących regulamin;
Art. 28. Administratorzy i moderatorzy mają obowiązek dbać o przejrzystość i czytelność forum. (szablon, kolorystyka, etc.)
Art. 29. Wszyscy użytkownicy forum mają obowiązek szanować pozostałych użytkowników, w tym:
	- odmienne zdanie pozostałych użytkowników;
	- tolerować ich wygląd zewnętrzny oraz charakter, temperament, etc.;
	- tolerować ich wiek, który może mieć wpływ na spojrzenie na świat;
	- tolerować ich odmienność (inne wyznanie, kolor skóry, etc.);
Góra

KSIĘGA SZÓSTA - przepisy końcowe
Art. 30. Użytkownik ma prawo odwołać się od decyzji moderatora konsultując się z administratorami.
	§ 1. Decyzja administracji jest nieodwołalna, z wyjątkiem samej administracji.
Art. 31. W zależności od naruszenia regulaminu, użytkownik łamiący przepisy zostanie ostrzeżony lub zablokowany.
	§ 1. Decyzje podejmowane są przez administratorów i moderatorów w sposób indywidualny.
	§ 2. Użytkownik może zostać zablokowany na czas określony lub nieokreślony.
	§ 3. W przypadku drastycznego złamania regulaminu przez użytkownika może on zostać zablokowany bez uprzedniego ostrzeżenia.
Art. 32. Udzielanie się na forum/serwerze nie jest jednoznaczne z przyjęciem do klanu Blitzkrieg.
	§ 1. Użytkownik chcący zostać częścią społeczności klanu Blitzkrieg musi złożyć podanie w dziale rekrutacji na forum,
	kiedy jest ona otwarta.
	§ 2. O przyjęciu do klanu decydują Administratorzy serwera oraz członkowie klanu Blitzkrieg.
	§ 3. Nie ma jednakowego klucza przyjmowania członków do klanu Blitzkrieg, przez co rozumie się:
	- podanie każdego użytkownika jest rozpatrywane osobno, na podstawie jego danych, zachowania oraz aktywności na forum/serwerze;
	- administratorzy i członkowie klanu Blitzkrieg nie mają obowiązku informowania rekrutujących o powodach, 
	  które spowodowały odrzucenie podania;
	- administratorzy mają obowiązek poinformować rekrutującego kiedy jego podanie zostało przyjęte, a jego status został 
	  zmieniony ze zwykłego gracza na rekruta klanu Blitzkrieg;
	§ 4. Okres rekrutacji trwa od dwóch do trzech tygodni, w tym:
	- sprawdzane są aktywność i zachowanie gracza zarówno w grze, jak też na forum i komunikatorach;
	- rekrut sprawdzany jest pod kątem oszukiwania (posiadania wallhack'ów, aimbot, etc.);
Góra
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style by Webdesign
Blitz Krieg - Wszelkie prawa zastrzeżone